Od 2001 roku w strukturach sprzedaży – od sprzedawcy do dyrektora zarządzającego oddziałem firmy doradztwa finansowego. Swoją wiedzę popiera bogatym doświadczeniem biznesowym jak i sprzedażowym. Prowadziła szkolenia menadżerskie dla właścicieli firm i ich pracowników, szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta dla dużej sieci sklepów spożywczych.
Specjalizuje się w szkoleniach z technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych, twórczego rozwiązywania problemów, technik efektywnej nauki, motywacji pracowników i zarządzania strukturami.
W swych szkoleniach wykorzystuję wiele narządzi, łączy naukę z zabawą, wzmacnia techniką flipowania, grami szkoleniowymi, wykorzystuje testy osobowości, mindfulness i wiele innych.
Komunikacja interpersonalna ma różne oblicza, kontakty między pracownikami jak również kontakty z zewnętrznymi klientami indywidualnymi jak również biznesowymi.
W obecnej zmieniającej się sytuacji pracy zdalnej ważnym staje się kontakty on-line oraz zasady etykiety w korespondencji zewnętrznej jak również tworzenie wizerunku w sieciach społecznościowych.
Podczas spotkania zostaną poruszone następujące kwestie:
Trening kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Zabieram Cię w Twoją wymarzoną podróż po świecie. Będzie to świat Twojej wyobraźni. To tu połączymy zabawę z doświadczeniem i poszukiwaniem. Nie ma tu ograniczeń i nie ma reguł. Tu ogranicza nas tylko wyobraźnia.
„Brak perfekcji jest piękny, szaleństwo jest geniuszem i lepiej być absolutnie niedorzecznym niż absolutnie nudnym” Marilyn Monroe.
Niekreatywny plan warsztatu:
Wszyscy wiemy, że ludzie są różni. Mają różne cele, różne zachowania,różnie reagują, każdy inaczej mówi i komunikuje się z otoczeniem. Ludzie to istoty złożone, od tej reguły nie ma wyjątków. Model DISC oferuje jednak proste rozwiązanie, które umożliwia ludziom zidentyfikować wiele sposobów najważniejszych i najbardziej podstawowych zachowań, potrzeb i priorytetów z ich otoczenia.
Zapraszam na warsztat pt: „W poszukiwaniu klucza do skutecznej
współpracy z ludźmi”.