Szkolenia i warsztaty

Od 2001 roku w strukturach sprzedaży – od sprzedawcy do dyrektora zarządzającego oddziałem firmy doradztwa finansowego. Swoją wiedzę popiera bogatym doświadczeniem biznesowym jak i  sprzedażowym. Prowadziła szkolenia menadżerskie dla właścicieli firm i ich pracowników, szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta dla dużej sieci sklepów spożywczych.

Specjalizuje się w szkoleniach z technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, umiejętności interpersonalnych, twórczego rozwiązywania problemów, technik efektywnej nauki, motywacji pracowników i zarządzania strukturami.

W swych szkoleniach wykorzystuję wiele narządzi, łączy naukę z zabawą, wzmacnia techniką flipowania, grami szkoleniowymi, wykorzystuje testy osobowości, mindfulness i wiele innych.

path

Psycholog na szlaku

anxiety

Komunikacja interpersonalna z zasadami savoir-vivre w kontaktach z klientem

training

I Ty jesteś Einsteinem – rozświetl swój potencjał

brain

W poszukiwaniu klucza do skutecznej współpracy z ludźmi

Psycholog na szlaku

Autorski program w którym zabieram w podróż na szlaki górskie, leśne, bezdroża. Podczas podróży będącej częścią terapii uwalniamy ukryte zasoby, pracujemy nad poczuciem wartości, nad dążeniem do celu i realizacją swoich zamierzeń i planów. Idąc wyrażamy swój wewnętrzny świat, przezwyciężamy swoje ograniczenia.

Komunikacja interpersonalna z zasadami savoir-vivre w kontaktach z klientem

Komunikacja interpersonalna ma różne oblicza,  kontakty między pracownikami jak również kontakty z zewnętrznymi klientami indywidualnymi jak również biznesowymi.

W obecnej zmieniającej się sytuacji pracy zdalnej ważnym staje się kontakty on-line oraz zasady etykiety w korespondencji zewnętrznej jak również tworzenie wizerunku w sieciach społecznościowych.

Podczas spotkania zostaną poruszone następujące kwestie:

  • korespondencja do klienta biznesowego, etykieta i zasady wysyłania korespondencji
    z rozszerzeniem i uwzględnieniem RODO;
  • jakich błędów związanych z komunikacją interpersonalną unikać;
  • znaczenie gestów i mowy w komunikacji werbalnej i pozawerbalnej z rozszerzeniem o tworzenie wizerunku w sieci.

I Ty jesteś Einsteinem – rozświetl swój potencjał

Trening kreatywności i twórczego rozwiązywania problemów. Zabieram Cię w Twoją wymarzoną podróż po świecie. Będzie to świat Twojej wyobraźni. To tu połączymy zabawę z doświadczeniem i poszukiwaniem. Nie ma tu ograniczeń i nie ma reguł. Tu ogranicza nas tylko wyobraźnia.

„Brak perfekcji jest piękny, szaleństwo jest geniuszem i lepiej być absolutnie niedorzecznym niż absolutnie nudnym” Marilyn Monroe.

Niekreatywny plan warsztatu:

  • Czym jest kreatywność? – ciało i zmysły w służbie myślenia
  • Operacje logiczne wspierające kreatywność – przerwa od rutyny i poczucia obowiązku.
  • Metoda twórczego rozwiązywania problemów i ich zastosowanie w praktyce
    – Kapelusze de Bono
    – Strategia Disneya
  • Korzyści z twórczego myślenia – życie dobra zabawa.

W poszukiwaniu klucza do skutecznej współpracy z ludźmi

Wszyscy wiemy, że ludzie są różni. Mają różne cele, różne zachowania,różnie reagują, każdy inaczej mówi i komunikuje się z otoczeniem. Ludzie to istoty złożone, od tej reguły nie ma wyjątków. Model DISC oferuje jednak proste rozwiązanie, które umożliwia ludziom zidentyfikować wiele sposobów najważniejszych i najbardziej podstawowych zachowań, potrzeb i priorytetów z ich otoczenia.

Zapraszam na warsztat pt: „W poszukiwaniu klucza do skutecznej

współpracy z ludźmi”.

  • Poznasz cztery style zachowań modelu DISC i odkryjesz ogólnepreferencje dla Twojego stylu
  • Nauczysz się odczytywać style innych ludzi.
  • Dowiesz się jak łatwo można wprowadzić niewielkie zmiany, które sprawią, że rozmówcy poczują się lepiej w Twoim towarzystwie.

Inne

  • Mindfulness i trening uważności
  • Odkryj swoją kobiecość
  • Praca z ciałem